czwartek, 14 grudnia 2017

spokojnie :)

Wiele osób martwi się czy żyję :D Ależ ja żyję i mam sie dobrze!!!! ostatnie pół roku to w sumie podładowanie akumulatorów, nabranie dystansu i zbieranie nowych doświadczeń, by przelać je na papier tudzież bloga :) Ale to także nawiązanie nowych znajomości, odświeżenie starych i znalezienie sposobu na rozwijanie swojej twórczości literackiej :)

Od nowego roku 2018, mam zamiar pisać częściej. To takie postanowienie Noworoczne, które mam nadzieję utrzymać dłużej. Postanowiłem także wspierać samych kuratorów sądowych (jak i ich rodziny). Jeśli ktoś z kuratorów (lub jego małżonek, dziecko lub rodzic) prowadzi działalność gospodarczą i chciałby aby zareklamowac się na blogu  - zapraszam do kontaktu. Być może jest kurator z jakąś pasją np. fotograficzną, muzyczną, malarską czy inną - takze zapraszam do prezentacji swoich dzieł.

Niech na tym blogu nie będzie tylko smutno i straszno. Pokazmy że kuratorzy to ludzie z pasjami, zainteresowaniami i zdolnościami :)


8 komentarzy:

  1. Szanowny Panie Kuratorze, z niecierpliwością wyglądam roku 2018 skoro ma Pan pisać częściej. Pozdrawiam z Gdańska! :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę zawieść :)Pozdrawiam

      Usuń
    2. Czyli opłacało się odwiedzać bloga codziennie w oczekiwaniu na nowe teksty :) Trzymam kciuki za realizację postanowienia!

      Usuń
  2. Super! Stęskniłam się za lekturą �� Kurator z pasją biegania się kłania. Anna Myślińska dostępna na fb

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z wielką niecierpliwością! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no wreszcie ^^ dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie częściej wpisy beda

    OdpowiedzUsuń
  6. a już miałem odpuścić sobie comiesięczne sprawdzanie

    OdpowiedzUsuń