piątek, 18 maja 2012

Robimy interneta, czy jakos tak

"Robimy interneta" to akcja, zapoczątkowana na jakimś blogu, lecz nawet nie pamiętam na jakim :). Pokrótce polega ona na tym, ze każdy blogowicz umieszcza u siebie 5 blogów, według niego ciekawych, z krótkim opisem. jako ze mnie opisano na kilku blogach (za co dziękuje) i ja postaram się wskazać takie blogi.
Moja lista blogów:
1. Uzależniona od bólu... - młodziutki blog dziewczyny, która uwielbia żyletki. Pod każdą postacią. Uwielbia też tymi żyletkami ciąć się po rękach i zadawać sobie ból. Pisze subiektywnie, głównie o doznawanej przyjemności cięcia. Ciekawa lektura dla psychoanalityków, domorosłych psychologów i kandydatów na lekarza psychiatrę. Ogólnie dziewczyna fajna i sympatyczna, aż chciałoby się poznać ją w rzeczywistości :)
2. "Zaburzenia odżywiania i okolice" - kolejny blog dziewczyny, która leżała po psychiatrykach i walczyła ze swoją wagą i ciałem. Ponownie ciekawa lektura dla branżowców, choć nie tylko. Ogólnie dobra robota o zaburzeniach jedzenia, które mają podłoże emocjonalne.
3. "Jak nie teraz to kiedy" - blog osóbki, która zaczęła bardzo niedawno i która chce zostać aktorką. Co prawda trudno określić, czy chce być kolejną Kasią Cichopek czy innymi Mroczkami, ale na zdjęciach widać całkiem ładną buźkę. Warto ją zdopingować do pisania, może jej się uda i za jakiś czas powiemy, że rozmawialiśmy i wymienialiśmy uwagi z największą celebrytka polskiej sceny filmowej :)
4. "W każdej chwili" - "Pracuję w placówce dla osób przewlekle psychicznie chorych..." W taki sposób zaczyna się jeden z ostatnich postów. Kolejny blog za osób z deficytami emocjonalnymi, ale ogólnie jest o przemyśleniach blogowiczki. Za bardzo go nie kojarzę i nie wiem o co chodzi, ale wrzucam, może komuś się podoba :)
5. "Simple stories project"  - facet codziennie robi zdjęcie i wrzuca je na bloga. Jest to jakiś jego projekt. Można wejść i zobaczyć zbiór jego fotek, bo właśnie zastanawia się czy jakiejś wystawy nie zrobić.

I na zakończenie bonus. Muzyka na głowie -  czyli jak rozebrać stare radio pionieer, wyczyścić laser, kupić płytę Gotye. Dowiecie się jakiej muzyki słuchają teraz w piwnicach i przenośnych radioodtwarzaczach na kasety z CD i na baterię R-14. Ogólnie coś tam o muzyce i sprzęcie grającym, zdjęcia starych kaset (nawet kaseta Kazika "Spalam się"). Dla emerytowanych rockowców gratka :)

To tyle ode mnie. Pozdrawiam na krętej drodze ludzkiej patologii :)

13 komentarzy:

  1. Jezuuuu... Aż się cieszę, że nie znalazłem się na tej liście!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Pokaż mi ulubione blogi, a powiem ci kim jesteś"

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza myśl - co tu robi do cholery mój blog?! Po prostu nie wiem co powiedzieć... Dzięki? Czuję się w pewnym sensie wyróżniona. Nie przypuszczałam, że zrobisz taką listę w którymś poście. A tym bardziej, że zamieścisz na niej właśnie mój blog.
    Co do reszty, chętnie do nich zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to teraz Kiyami powinnas zrobić podobna listę na swoim blogu :). Pozdrawiam

      Usuń
    2. W najblizszym czasie na pewno zrobie, o to sie martw. I tak wiadomo, kto bedzie pierwszy na takiej liscie... ;)

      Usuń
  4. życia tęcza - chyba cholera pod światło źle widać - tylko te ładne paski - wszystko przez to niebo - Ty piszesz o tęczy na ziemi.
    spadam poczytać - chyba dobre podejście - nie ma lekko samo się nie - nic samo. wyłazić trzeba - czujnie;

    OdpowiedzUsuń
  5. O rzesz... A jednak... Muszę przyznać, że Twój opis bardzo trafnie charakteryzuje działalność Music On The Head :-)
    Dzięki serdeczne!
    PS
    Pozwolę sobie kiedyś-tam-kiedyś użyć tego opisu gdzieś w swoim blogu, dobra? Oczywiście zaznaczę, kto jest jego autorem!

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Dopiero dziś zobaczyłam.
    Że latałam po psychiatrykach? No już nie przesadzaj, byłam zaledwie w trzech:) he he he
    Dzięki za opis! Pozdrawiam Mar

    OdpowiedzUsuń
  7. Może też się kiedyś na jakąś listę załapie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eeee, odrobinę jestem zaskoczona, ale dzięki oczywiście ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. :D zabrakło jeszcze jednego bloga - tak ku pokrzepieniu serc :D - niemniej ja dodaję ten blog do swojej listy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog. Myślę, że mój także mógłby ci się spodobać więc Cię i Twoich czytelników na niego zapraszam :) http://krystian-robert.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń